Vågar hoppas igen...

Haft fullt ös på jobbet idag, Lunch fick jag inte i mig förrän kl blev 15.15 rast blev jag utan... Undrar vad man pysslar med egentligen. Straffet har ju inte låtit vänta på sig. En fruktansvärt bankande huvudvärk, som trotsar det mesta. Elin fick åka med Emellie och hoppa Gulle på Granby. Tidigare under dagen avanmälde jag oss på tävling i Vällingby den 4/4, så här i efterhand kanske det var dumt. Elin visada Varre för hand för mig och Emellie och vi kunde nästan inte ens ana att hon var halt längre, så hon är på bättringsvägen den lilla goa damen. Men jag låter henne ändå vila veckan ut. Fick kommentar på FB om att det är långt kvar till den 4/4 och att hon kanske hinner bli helt bar till dess. Men jag har ju inte ridit ordentligt på 2 veckor. Jag som behöver träna och våndas ordentligt klarar inte det där med att komma nästan helt oförberedda till tävling. Nu är det så vansinningt många som anmält sig till denna tävling. Efter att jag strukit mig så är det fortfarande 124 ekipage som VILL, de ynka som faktiskt kommer att få rida är bara 70st, så det blir ett rejält bortlottningsgäng denna gång.

Nu kallar kudden och jag svarar "jag kommer"

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Vi håller tummarna att lite vila gör susen :)

2010-03-24 @ 14:10:38
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Vila skadar inte varken dig eller hästen. Anmäl till nästa tävling som passar istället. Då kan du lungt och behagligt skritta igång Varre och mentalt förbereda dig för tävling.



Kram från syss

2010-03-25 @ 11:25:33
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Förstår sannerligen att det är många som anmält sig till tävlingen. Tycker Vällingby tillhör toppen när det gäller att anordna tävlingar!

2010-03-26 @ 09:10:53
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html
Postat av: Mamma

Ja då får Du väl vara åskådare i stället,det behövs ju sådana också,Du får ta nästa tävling,då mera förberedd.Allt väl här.

Kram från mamma

2010-03-26 @ 09:21:29
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Eva

Men Anna, du glömmer väl inte att ta hand om dig själv? Hoppas du tar det lugnt nu i helgen.

Sv: Ja, visst är det otäckt med de där konstiga väsena. Fast jag och dottern får ju vara ifred nu, sedan jag sa ifrån ordentligt. Kändes lite som en maktkamp. Men, det känns ändå inte bra, eftersom jag vet att de finns... Kan ibland önska att jag kunde få tillbaka min "oskuldsfullhet" från 2007 innan jag konfronterades med spöken och allt annat. Det var mycket bättre när man inte trodde på sånt här. Nåja, nu är det iallafall helg och jag ska försöka komma iordning hos min mamma. FLyttade ur andrahandslyan i morse. Puh!

Ha en fin helg!

Kram,

Eva

2010-03-26 @ 10:48:08
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0