Ja, hur gick det?

Fick frågan i en kommentar av SysterYster från gårdagens inlägg...
 Svar: Inte f-n gick det!

Golvet behöver bytas och påskjutsbromsen är för kort. Ombesiktning innan 28/6 annars inträder körförbud (och då kommer häxor o troll o tar mig).
Bävar för planeringen av golvbytet om jag ska vara helt ärlig. Det ska väl ta ett par veckor innan det ö h t görs annat än kalkyler och jag vill bara få det klart. Jag - Fru Öberg, den mest otåliga människan på jorden, som sitter och trummar med naglarna i bordsskivan om förklaringar tenderar till att bli något förlånga. Varför inte bara göra det?

Men jag har haft det på känn. Har pratat om att byta golvet i nästan ett års tid nu.
Nu pajar detta annat roligt för mig... Planerat att jag ska åka på progträning den 7/6,  tävla den 19/6, däremellan ska jag väl träna nåt. Kanske kan jag övertala Rebecca om att komma till Rydbo för lektion? Det blir kanske till att hyra en låda att transportera pållen i? Skulle ev på tantläger i juni dessutom, men det är nog bara att lägga ner. Lämnar WO till Dotty idag :(
Av någon egendomlig anledning växer inte pengar på träd, för hur underbart vore inte det i sommartid?

Kommentarer
Postat av: Vonne

Vi får prova om Varre får på sig Zandras skåp :) Det kanske blir på håret, vi kanske får bända och trycka på... men det kan du låna hur mycket du vill tills ditt är lagat.

2010-05-28 @ 09:19:25
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmmm...detta låter inget vidare. Men om ombesiktning är den 28/6 så skulle ni ju kunna komma ner med den en helg så skulle kanske Manne kunna hjälpa Er/ dig?? Frågan är ju fri... Och häxor och troll?? ANNA...jag har sagt till på senaste mötet att de ska låta dig vara i fred... ☺



Kram

2010-05-28 @ 11:40:51
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: p, svarar

Sv: Jo, Anna. Jag tror oxå faktiskt att dressyren har bidragit en stor del till att hoppträningen gick så bra.

Jag skyddar dej om din gamle chefsgubbe kommer. ;)



Du kan få låna mitt släp om du vill. Det är till storhäst, så Varre ska få plats. Jag använder det inte speciellt mycket. Det mest bara står. Det är bara att slå en pling om du vill låna. (:

Kram!

2010-05-28 @ 13:27:16
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Tänk dej ett "penga-träd" där det växer massor med pengar. Vad jag skulle sköta om detta träd med omsorg... ;)

Kram & hoppas allt ordnar dig!

2010-05-28 @ 18:55:57
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0