Nytt golv är beställt

Ja, kan Ni tänka er... Inte var det särskilt svårt heller... Fredells i Sickla var svaret på mina böner...
Det var bara att säga vad man ska ha, beställa, lägga en handpenning på 30% , vara såna där urtrevliga kunder och på så sätt få 5% rabatt :) Skivan kommer i nästa vecka, den väger ca 60kg så det går att lägga den på taket på "traktorn"... F-n va enkelt ;)
 Imorgon ska jag, förutom att baka bullar på förmiddagen (jovisst, ni läser rätt) även tömma trailern och förbereda den för golvbytet. 

     




INFO (www.nordicply.se)

Filmbelagd plywood är motståndskraftig mot hög temperatur och fukt samt rengöringsmedel men samtidigt mycket enkel att rengöra.

filmfaced_plywood_00europlybraDenna plywood är mycket bra till utomhusbruk och då främst vid formgjutning, kvaliteten gör att man kan använda den vid flera gjutningar. Den levereras med förseglade kanter för att motverka fuktinträngning samt ökat slitagemotstånd. Huvudmaterialet är björk som ger en mycket bra hårdhet och hållbarhet mot skador. Denna plywood passar mycket bra till all slags utomhusbruk.F/W passar mycket bra till uppgifter som kräver hög slitageyta och används mycket till golv och sidoväggar på lastbilar och hästtransporter och även vid släpvagnstillverkning och lagerbyggnationer etc.
Ytorna är hygieniska och resistenta mot starka tvättmedel, vilket är viktigt vid konstruktioner för förvaring av livsmedel.

Användningsområden :

Byggnad
fordonsindustrin
vagn-byggnad
inre och yttre design
förpackning

Tjocklek, mm

6,5, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30 mm

  • Mått mm2440×1200
  • 2440×600
  • 2500×1200
  • 2500×600
  • 2440×1220
  • 2500×1250
  • 1500 x 2500
  • 1500 x 3000
  • 1525 x 3050




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland blir man bönhörd,då löser det sej med trailern.Då var det bullbaket,lycka till,jag fixade mitt brödbak igår.

Kramis.

2010-05-29 @ 18:41:44
URL: http://fru sundstroms blogg.se
Postat av: Sara

Men jisses...det tog junte lång tid alls



Bra jobbat!!



Jag "stjäl" inte andras levebröd... jag köper mitt ☺

♥ Sara!!

2010-05-29 @ 22:51:21
URL: http://www.vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0