en kortis...

Har inte så himla mycket att säga mer än SNÖ!!!
Jösses vad snö det kom nu på morgonen :O Jag som har sommardäck på bilen och det är jag säkerligen inte ensam om.

Tvättade Gulle-Bulles regntäcke igår för att hinna laga det idag på morgonen OCH impregnera det innan utsläpp. Alltså... jag måste ju bara få säga det... Jag kan om jag vill ;) Jag mindes VAD jag måste göra, jag GJORDE det och var dessutom SNABB :) Yihaaa...

Ut med 5 hästar í hagen i något som närmast såg ut som snöstorm (brrr), mockade 6 boxar och bar ca110l vatten. Hemma en kortis för att lämna hem Asta, äta och snart ska jag hämta Elin på skolan för att åka till stallet -igen!

bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vem behöver gå på gym när man har häst/ar?? :D

2010-10-22 @ 22:11:28
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0