ingen vacker syn...

... idag  på morgonen då jag vaknade... och jag luktade väl inget vidare heller kan jag gissa... Kände mig riktigt, riktigt super-urkig... "Ropade på Ulrik" låg kvar på badrumsgolvet och inväntade svar, men fick inget. Ont i huvudet, tog en huvudvärkstablett och gick genast o la mig, i sängen denna gång. Vaknade av en vän stämma, och till ett nytt smeknamn som jag redan glömt, att det alldeles straxt finns nybakta scones. Jag mådde så mycket bättre att jag lyckades peta i mig två stycken med marmelad på.

Men igår var jag vacker :D
Först hämtade jag Robban vid tåget, sedan blev vi hämtade av Stenis och hemkörda till honom för att förvärma lite innan Agneta och sist Caroline dök upp. En massa goda tapas och något som känns som enorma mängder vin intog vi på LaBodega (Döbelnsgatan). Vår vana troget, stängde vi restaurangen. Sedan gick vi bara tvärs över gatan till Limerick.
Fick kommentaren av en av dörrvakterna... " det är så trevligt att det kommer lite äldre tjejer"... :O ... Vad menade karln ??? Men vi hade enormt kul.
Taxi hem... och var väl hemma vid 02.30... ujuj, så trött jag var då.
Sitter nu och laddar upp med C-vitamin och börjar att känna mig riktigt pigg. Har ju intaget av pållarna idag och sedan kvällsfodring så jag behöver inte skynda mig upp. Sköööönt :)

Undrar hur de andra mår idag?




Kommentarer
Postat av: Vonne

Usch och fy är inte avis på dig idag ;) Men du hade iaf en kul kväll!

2010-10-16 @ 13:28:46
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Äldre tjejer kan oxå -asg-



Ska syrran komma med oranga filten?? ;)



2010-10-16 @ 17:26:07
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Haha..oranga filten! Var det den Anna hade på muggen hemma hos dig Sara? Minns något om en kräftskiva...:)

2010-10-16 @ 20:14:02
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Vonne - Det stämmer, hon hade den i soffan nästan hela dagen... lycklig över att hon fick ner en banan framåt lunch... Hon kan hon min Anna ;)

♪♪♫



2010-10-17 @ 22:36:43
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0