Mitt i natten????

Nästan iaf...
och här sitter jag och bokför... Jobbar igen all den data som förvann i min datakrasch. Snacka om att stå där med skägget i brevlådan då jag inte tagit någon säkerhetskopia över huvudtaget.
Men nu så var det äntligen dags. Men något knas har jag i programmet (SPCS) då jag inte kan använda leverantörsmodulen. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Tack o lov är det inga mängder med leverantörsfakturor, så jag klarar mig med Huvudboken direkt.

men det sjuka i hela kråksången är att jag inser att jag saknat mina konteringsstämplar, att skriva och hacka in siffror och mummiga avstämningar. Låter väl lite smått galet, men det var väl tur i oturen att all redovisning hade gått om intet, så jag fick göra om allt :)

 

Hade ju egentligen tänkt att sitta med det i morgon och nu är jag för tillfället färdig... morgondagen tillägnas lite avstämningar. 
Nu tror jag att jag ska göra natten.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nattjobb...jaja...:)



Sv. Nej han är inte halt längre, förmodligen så var det nån sten som legat och tryckt så det blivit som ett "blåmärke" eller så var det något helt annat. Jag vet inte riktigt. Men jag är noga med att kratsa ur hovarna nu varje kväll han kommer in, det har jag slarvat med måste jag erkänna. De kvällar jag jobbar kratsar Annika ur hovarna.

2010-10-25 @ 11:55:26
URL: http://www.vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Det där med hovkrattsning har blivit ganska underskattat numera ;)En del gör det inte ens innan ridning, dumt :D

2010-10-26 @ 06:15:08
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0