dagens träning...

... och jag säger bara WOW!... Så här motiverad borde jag vara oftare. Helt klart den bästa träningen -ever! Rebecca sa att hon var väldigt nöjd efter dagens pass och detsamma kände jag. Jag hittade "flytet", kände hur elastisk hon blev under mig. Just denna känsla har jag inte känt tidigare. Nu vet jag vad det är jag ska leta efter.
Amazing är att jag inte en enda gång under hela passet (som varade längre än de vanliga 30 minutrarna) fick höra någonting om min tygellängd... Har jag kanske skärpt till mig?
Idag hade det verkligen varit toppen om någon orkat stå med en videokamera... Men ack, ack... Jag åkte ensam och då finns det ingen som kan bistå med dessa tjänster.
Dags att knoppa, halvligger redan i sängen och nickar till skrivpauserna. Jag är så vansinnigt trött.
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt, härligt, synd att ingen kunde följa med och filma, hade varit roligt att få se :)



Kramen!

2011-04-20 @ 20:08:53
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Eva

Så du är också trött idag? Jag med. Har vaknat flera gånger i natt. Fattar inte varför jag sovit så uruselt. Brukar alltid sova gott annars. Det kanske var fullmåne? :-)

2011-04-20 @ 22:50:50
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det håller i sig, klart det går som bäst när ingen ser :( Kram!

2011-04-21 @ 06:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0