Det var svettlätt :)

Nu är jag förvisso aningens stum i benen, det blev lite backar idag. Men det värsta är inte uppför, vilket man kan tro, det är nerför som är sjukt jobbiga för mina lår. Idag blev det "Mörtanspåret" runt tillsammans med gubben. 3min jogg och 2min gå i 35 minuter.
Flåset var helt ok och återhämtningen gick fort. Ett gott tecken... visst? :)

Vecka 2 är härmed påbörjad
          ....

Undrar förstås vem denna anonym är... Ge dig till känna kära du ;)

Citerar en kommentar:
Anonym
om sjukt nöjd med mig själv :):

Härligt jobbat, funderar på att haka på, kanske skall vi sätta upp som mål att springa tjejmilen nästa år ihop??

....



Kommentarer
Postat av: Vonne

Det måste ju vara underbart att löpningen går så lätt för dig, grattis!! Själv har jag haft det rätt kämpigt bitvis...

2011-08-10 @ 09:01:50
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Sorry det var min kommentar!

2011-08-11 @ 20:50:12
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0