oh... what a beautiful morning...

... och nästan all träningsvärk i låren är borta. Märkliget med tanke på hur ONT jag hade igår. Men det gör ju inget om jag säger så. Idag är jag däremot aningens öm precis där vad vadmuskeln börjar, eller om den slutar precis innan hälsenan?... Vilket som, då kanske du förstår var jag har ont iaf :)

Jag måste nog dessvärre köpa nya löpardojsingar. Sömmen bak i hälen, på det där "kuddiga stället", har gått upp. Igår under promenaden hem från sommarhagen, kändes det som om jag hade småsten i skon. Jag tejpade det naturligtvis så att jag kunde springa igår, men det är ju ingen optimal lösning. Skitskor säger jag bara... Har ju bara haft dem omkring en månad.
Jag har ingen större lust att lägga ner lika mycket på mina egna skor som jag gör till pållarna ;)

Jag hade tänkt en ganska tidig morgon. Men här sitter jag fortfarande i min numer blekta, ljusrosa morgonrock och dricker kaffe och bloggar Raoul jobbar,Elin o Fabbe sover :O. Men sämre kan man iofs ha det. Ska gör mig en liten jordgubbssmoothie innan jag beger mig upp till stallet och fixar till min stora vackra fuxdam med det vita i ansiktet.


Varre på Ängsholmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0