Tisdag

... och fint väder...
Styrde min kosa till Vonne för lite fika och babblande. Det var riktigt länge sedan. Vi tillbringade si sådär 3-4timmar i varandras sällskap. Åkte ner till stallet kollade den trasiga hagen och redde ut ett par trådar, men vi konstaterade att det nog krävs mer tid än en halvtimme för att få ordning på hagen. "Hjälpte" (eller stjälpte?) Vonne att ströa sina boxar, hon tog hem sina pållar igår kväll. Så medan Vonne har 2,5vecka kvar, är pållarnas semester slut ;)
Jag funderar på att ta hem min pålla också. Elin verkar vara föga intresserad av att ta hem Gulliver fn då hon träffat en ny "kompis" :)
Kanske kommer Varre hem innan helgen, jag har inte riktigt bestämt mig än...

Idag är det minst sagt lika fint väder och jag vet inte riktogt vad jag ska hitta på. Men något måste det bli, för det ska bli mer ostadigt längre fram i veckan och jag vill verkligen njuta medan jag är ledig. Inte bara våndas över att jag ska jobba på måndag igen.


Kommentarer
Postat av: Vonne

Nää precis glöm måndagen och njut av nuet! Gjorde min första morgon i stallet på väldigt länge, kändes helt ok :)

Tack för i går!

2011-08-03 @ 09:17:20
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0