vardagen är tillbaka...

Så är det...
I morse var det morgonfodring och utsläpp och jag var bra mör då jag äntligen satt vid frukostbordet...
Gled in på jobbet vid 8.30 och gick igen kl 15. Åkte hem och nästan genast åkte Raoul och jag vidare till Täby C för att shoppa en födelsedagspresent till min Malin som fyller 21 år i morgon. Elin red den stora fuxen barbacka... "hajfena" säger väl rätt mycket om hur oskönt det kan vara :) men det kanske bara är jag som är känslig? Elin, galningen, har ju hoppat 1m barbacka på henne också... ajaj...

Imorgon blir det snabba bud igen och jag ska försöka pallra mig till jobbet åtminstone 30 minuter tidigare än vanligt, allt för att kunna går lite tidigare :)

Nu orkar jag faktiskt iget mer idag. Gnugga lite på tanden innan jag somnar på söta örat.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Paulina - Följ vår väg mot toppen

sv: Nä, jag vet. Det ser inte ut att gå så långsamt på filmen, men det kändes som om det gick i solmotion jämfört med vad det brukar. ;)

2011-08-09 @ 22:29:20
URL: http://nollanolla.blogg.se/
Postat av: Sara

För upplysning.... -s-

Jag har gjort en uppdatering :D



Kram

2011-08-09 @ 23:08:07
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0