God fortsättning

Nu är all julstress över och nu får jag börja njuta av julens ledighet.

Julafton... Skenade runt i Täby Centrum med Raoul och inhandlade "det sista"  Mat och julklappar...
Malin, jakob Henke och Elin dök upp vid 11-tiden... åt lunch... Elin och jag åkte till stallet och tog in hästana vid 14.30... Hemma igen precis då Kalle presenterade Kalle kl15.

Julklappsutdelningen höll sedan på till 17.30 och plötsligt belv det brådis... För Jakoob skulle iväg och fira mer jul med lite kompisar och det var han som skulle stå för matlagningen... Malin o Henke skulle iväg till henkes föräldrar... Jag stuvade in dem allesammas i bilen och styrde kosan mot GrindtorpÖsnskade dem enGod Forsättning och åkte hem igen... mer mat och denna gång fick jag lite vin till... Gott...
Röjde av och satte mig i soffan . Vågade dock inte lägga den fantastiska pläd jag fick av Vonne i julklapp över mig. Då hade det inte blivit någon plats kvar till någon annan:) Tröttelin gick o la sig vid 23-tiden, jag och Elin skulle ju upp o släppa ut kusarna på morgonen :)

För att få upp Elin på morgonen krävdes 3 väckningar :O
Jag förstår inte att hon var så trött?

Nu har friden infunnit sig, om vi bortser från Elin som är sjukt rastlös. Hon hade tom som förslag att åka till Flen och hälsa på Sara... men jag orkar inte. Möjligen att det blir en tur upp till stallet för att vädra hästarna på en prommis lite senare.

God fortsättning Alla!



Kommentarer
Postat av: Vonne

God fortsättning! Har flyttat in i mina halkisar ;)

2011-12-26 @ 16:27:32
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Men så kommer ni ändå... fast på torsdag :)

Tycker det ska bli kul ja´



Kramen

2011-12-27 @ 14:06:15
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0