Helgen som gick...

Mycket trevligt!


Ja, räcker det som redogörelse för helgen? ;)

Fredagen, var trevlig meen med på tok för mycket vin.
Agneta och Robban hämtade mig 16.30. Jag hann precis hem, duscha, klä på mig, fixa till hår och make up innan de dök upp, nästan färdig för en dusch igen.

Mycket prata jobb... Men inte gammalt jobb... Utan deras nuvarande... De stackarna har faktiskt gått rakt in i elden från askan.
Illa är det... Så illa att de arbetat tillsammans på lista... En "göra Anna glad lista" för att jag inte skulle deppa ihop



En mycket kort lista, där de inte ens lägger till att de fortfarande ändå jobbar tillsammans som en positiv punkt 5.

Jag mådde väl sisådär på lördagen. Pannknack, men ingenting som åkte hiss (tack-o-lov) men seg och trött hela dagen.
Mamma och pappa dök upp för att samåka med oss till Flen... För nu var det dags för fest No2 denna helg. Mannes 40årskalas var en riktigt trevlig tillställning med massor av god mat och dricka av alla möjliga och omöjliga sorter. Tjo och tjim, högljutt, stojigt men trevligt- precis som vanligt på kalasen de anordnar.
Tårtan som Eva och Leila bakat var en sann sockerbomb, men jösses så god den var.
Jag orkade inte återuppta det alkoholhaltiga drickandet så för mig blev det läskeblask och vatten. Körklar då vi skulle hem (vilket man INTE kan säga om resten av sällskapet).
Men jag tog inte en endaste bild under hela kvällen... Kanske kan jag knycka en av någon som jag känner? :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Sv: Tack, NU vet jag hur en elevator ser ut. Och sådana har jag ju faktiskt sett förut :-)



Fest och tårta - det lät inte dumt! :-)



Kram,

Eva

2011-02-08 @ 09:54:21
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var så roligt att ni kom, vi träffas faktiskt alldeles för sällan, håller du inte med om det?



Kram

2011-02-08 @ 10:19:24
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Inget behov av filten då? ;)

2011-02-09 @ 12:09:21
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0