barnfritt? :O

... eller nästan iaf. Elin har lämnat oss för att åka till Thailand med sin pappa, Marie, Jossan och Carsten.
Hur ska det gå för mig nu, då jag inte har en uppstudsig tonåring hemma, som vet vad som krävs för att göra sin mamma vansinnig? det låter som om även jag ska få semester. Men sanningen är den, att jag saknar henne redan och det kommer jag väl att göra ända till den 19:e då hon är hemma igen, helt förfärligt brun och sådär onödigt fräsch och utvilad.
Moa kommer att ta hand om Gulle-Bullen en hel del. Jag fick ett fint litet brev med en massa datum somde kan hjälpa mig med GUlliver, vilket jag är väldigt tacksam för.

Nu är det dags för att lulla i säng, imorgon är det jobb igen. Men inget morgonutsläpp, det bytte Emellie mot tisdagen istället. Vilket passar utmärkt då jag har tagit en kompdag och Hasse-hovis kommer och klämmer på nya skor på båda pållarna.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snöstorm, mörker, blåst, frusna ridhusbottnar, broddar, minusgrader - Thailand låter som himmelriket!

2011-01-04 @ 22:46:54
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0