god morgon

Här sitter jag och laddar för ett utsläpp av pållarna. Jag har inte morgonfodring så jag tar det lite lugnare på morgonen :) Ska jobba mina 6timmar och de hinner jag ju med fastän jag kommer något senare.


Jag klarade faktiskt av det, jag menar att sy klänningen. Våndades en aning över hur jag skulle sy i det dolda blixtlåset i sidan. Satt och klurade en hel del, vände och vred, nålade och nålade om innan jag till slut lyckades få det rätt.
Festen var trevlig och inte så blöt så i söndags vaknade jag kl 9 och mådde bra.
Bilder från självaste festen har jag inte just nu, men kanske kan jag knycka någon bild av den inhyrda forografen, gissar nämligen på att det kommer att dyka upp bilder från företagets intranät... ve och fasa!

Så här ser iaf klänningen ut på galjen ;)




Stallkläder på, utsläpp och sedan jobb... Nu får jag sätta lite fart ändå :)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Bra jobbat! Hade ju hoppats få se dig i klänningen :)

2011-01-24 @ 09:09:48
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Den såg väldigt bra ut,kan man beställa??På lördag är det vår tur,har nästan "garvat" läppen av mej,ja de´är för dråpligt.Vi hörs.

Kram från mej till dej.

2011-01-24 @ 12:20:54
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Vera

FIN klänning Anna! Du är så duktig :) Kanske nya yrket för dig ;)



Thailand var bra men skönt o va hemma!! Saknat vännerna, pojkvännen, katten och träningen :)



Hoppas Elin inte längtade hem lika mycket.



Puss

2011-01-24 @ 21:39:54
URL: http://sylvassavera.blogspot.com
Postat av: moa & lina

anna varför har du den inte på dig ;P du skulle vara jäte finn med den <3

gud vad finn den är!!!!!

gjorde du verkligen den skälv!!!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Moa & Lina

2011-02-10 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0