hopps...

Ojoj... här har det ju verkligen inte hänt någonting sen sist :)

Jag har inte hunnit. Jag har läst... helt galet vad jag har läst. Jag hade svårigheter att somna en kväll för att jag blev så skärrad av den hemska och lmålande beskrivningen vid bortrövandet av ett barn. När jag väl somnat drömde jag mardrömmar och vaknade av att jag grät. Fattade först inte att det var en dröm, utan var helt uppriven. När jag hade slängt mina ben över sängkanten på morgonen tog jag mig en allvarlig funderare på om jag verkligen skulle läsa färdigt boken om det som var skrivet i den påverkade mig så mycket... Det höll sig ända till jag satte mig på tåget.. Jag MÅSTE ju veta hur det går... Den följande natten var lugnare. Dock påpekade min älskade make att han inte ansåg att jag skulle läsa boken precis innan jag gick och la mig på kvällen.  Han visste inte om han skulle klara en natt till med mitt osammanhängande pladder :O
Nu har jag läst ut boken som jag fick i julklapp av Vonne... Så fantastiskt bra och miljöer i Stockholm med förorter och sjukhus som jag så väl känner till, vilket hjälper till att understryka spänningen...Boken jag har läst heter Hypnotisören och är skriven av Lars Kepler.
Faktum är att den var så spännande att jag noga planerade vad jag skulle göra, i vilken ordning och vilken tid det fick ta för att jag skulle få sätta mig att läsa.





Inser att jag egentligen inte ska läsa denna typ av böcker. Jag blir så totalt uppslukad. Men jag kan inte låta bli.
När jag åkte hem från jobbet igår passerade jag pocketshop vid Östermalms T-banestation.... Jag PASSERADE... men då jag kom fram till t-banans spärr, vände jag om och gick för att leta efter den andra romanen av Kepler, Paganinikontraktet, men jag hittade den inte. Men jag kunde i gå ut utan att ha bok med mig för att läsa under mina korta tågresor till och från jobbet. Så nu läser jag en bok av Kristina Appelqvist som heter den svarta löparen... Undrar om den kommer att gripa tag i mig lika mycket?

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Det är bara att sno på! Överhuvudtaget så passar 50-talsstilen väldigt bra för kvinnor som är lite kurvigare, eftersom att man tokframhäver de bra sidorna! Jag skulle rekommendera att du satsar på att försöka markerna midjan tydligt, med ett brett, svart skärp av något slag. Det kommer få midjan att se smal ut, och så kommer det se ut som att du har en tydlig timglasform i och med att höfter och byst framhävs!

2011-01-14 @ 19:20:28
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Derya Bahceci

Vad mysigt att bara läääsa :)

2011-01-14 @ 22:36:10
URL: http://www.kth.se/derya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0