tre dagar igen...

... sedan jag gjorde någon uppdatering.

Torsdag... jobb. Köpte 3 säckar foder, körde Elin till stallet och lämnade av fodret sedan åkte jag till styrelsemötet hemma hos Mona. Hemma efter kl23... Lina red och fixade Varre.
Jag ska färdigställa bokföringen för klubben då Viccis nu har avflyttat till Norrköping pga studier.
Måste dessutom rapportera in antal medlemmar under 2010 till, vilket jag pysslar med i fliken bredvid detta inlägg :)

Fredag... Trodde jag hade morgonfodring och utsläpp, men det visade sig att jag åkte till stallet helt i onödan på morgonen. Jag hade inget av det... Jag hade kikat på fel vecka och även skrivit fel vecka i almanackan.
Red tillsammans med Åsa och Felicia på kvällen. t middag och somnade i soffan efter två glas vin :O

Lördag.
Städade så jag blev svettig. Skulle åka till Ekerö och hämta Elin kl 12. Ella, Roland och Anders hade kommit då Elin och jag ramlade in genom dörrarna kl 14. Elin skulle på 15-årsbal så jag körde henne till Malin där hon skulle sminkas, sedan åkte jag till stallet. Tog in hästarna och red ut tillsammans med Vonne på Flisan och Emellie på Curly. En trevlig tur. Det var ju så länge sedan jag var i stallet och än längre sedan jag träffade Vonne.
Men det ä mycket nu... Trots att jag bara jobbar 75% så hinner jag inte riktigt runt...

Idag... Ska jag ta in pållar... dra fram elevatorn och få upp höbalarna jag hämtade hos Sara för två veckor sedan. Förhoppningsvis så går elevatorn att flytta nu, vilket inte gick för 2 veckor sedan.

Nu ska jag fortsätta med rapportering av medlemsantal...

Kommentarer
Postat av: Eva

Men tre dagar är väl inget. Själv är jag helt hopplös och det kan ibland gå en vecka emellan inläggen...

Fast å andra sidan, det har ju blivit lugnare - så jag har ju inte så mycket nytt att blogga om :-)



En fråga: Vad är elevator? Är det någon slags hiss eller lyft?



Kram från

Eva

2011-01-31 @ 14:43:47
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0