Tre dagar!

Men fy på mig! Kommer av mig alldeles när det gäller mina uppdateringar här. Pysslar med 1000 andra saker känns det som. Men när jag nu tänker redogöra för alla 1000 saker, är de ju inte så många direkt :)

För-förrgår... Stall och ridning på ett underbart Varrefjun.

I förrgår efter stallet låg jag på soffan och läste medan gubben kollade handbollen mellan Sverige och Danmark. Somnade en nanosekund förstås och kröp ner under täcket 21.45 :O

Igår, var jag stalledig (som de flesta onsdagar). Åkte till Nibble och hämtade klubbens laptop. Träffade lite folk, bla Rebecca, som jag inte träffat sedan i våras/försomras. Rebecca satte lite nålar i Nalle. Lite milt påpekar jag att Varre skulle behöva en behandling också... Då kontrar hon direkt med att "jag vet någonting annat som hon hon också skulle behöva".... Dressyrlektion! fyllde jag snabbt i... och det är ju så och det är inte bara Varre som behöver det ;)

Även Loi, Jenny, Paulina, Nettan, Mickan och Helena var i stallet. Alla åtde av Loi och Nalles 1-årstårta, alla, utom jag! -klappar mig själv på axeln- ;)

Hem och skulle kolla lite redovisning för ridklubben, men datorn är lösenordsskyddad och då jag inte fått lösenordet kunde jag inget göra. Fick det av Vickis, men då hade jag hunnit bli för trött.

Nu är det bara att sätta fart, dags att åka till jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Bokade du någon lektion då? :)

2011-01-27 @ 09:06:15
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna -svarar

haha... näää... men jag ska ringa ;)

2011-01-27 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0