semester...







... underbart... hade fler inarbetade timmar och fick äänu fler igår då jag gjorde färdigt det som låg på mitt bord och det som jag kunde göra. Lämnade jobbet kl 18 ca. Men det var det helt klart värt med tanke på att dessa timmar kan jag ta ut en annan gång vid behov OCH jag är ju ledig idag. Vilket innebär att semestern har börjat :) ... Fick otriligt nog en sovmorgon ända till 10.15 och ytterligare en halvtimme senare kom R hem o sa att han var fädig med det han kunde tllsvidare och fann ingen mening att sitta på jobbet för att vänta på en försäljningsrapport som ska vara klar kl 15, då kan han lika gärna sammanställa denna hemifrån.
Aningens regnsjukt på fm men nu har det spruckit upp igen.
Malin o Henke kikade förbi. Malin ville låna symaskinen, vilket hon givetvis får, men vi kom överens om att jag åker  och hjälper henne med att sy gardinerna efter våra respektive resor. Jag lyckades (hör o häpna) övertala henne att det är bättre att göra sådant när man känner att man verkligen har tid och inte pressa in det för att det ska göras.
Fikade lite, lånade ut en resväska och sedan åkte de igen.

Nu har nästan hela dagen gått till att göra absolut ingenting så det kanjag väl fortsätta med.
Ska bara ta mig till Täby stall och foder, lite bokföring för RRF, stämma av lite boxhyror, alltid samma visa. Skicka mail o påminna om inbetalning... well, well...





...men först lite blogguppdateringar :)



Kommentarer
Postat av: Lena

Haha...vilken bild! Värsta kasslern

Lena

2011-07-16 @ 11:14:29
Postat av: Vonne

Kommer osökt att tänka på kassler....:)

2011-07-17 @ 08:41:00
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0