håret gjorde susen?

... Eller... ?

Jag tror att jag blev med ett nytt jobb igår. Det kändes så i vart fall eftersom de sa att de skall göra upp planerna om startdag mm med Viveka innan semestrarna som gör alla oanträffbara.  Stort företag, nya utmaningar att tampas med och minst 10 nya medarbetare (bara på ekonomi) att lära känna. Vi får se när start blir. Min sista dag på mitt uppdrag (nuvarande) är den 30/8. Bra om jag kan börja den 1sept, men skulle det bli senare är det inte hela världen, så sa han, min blivande chef. Mitt lönekrav var det ingen som höjde på ögonbrynen för och fastän de helst vill ha en heltid, gick de med på, utan lång förhandling, 80%... Känns riktigt, riktigt  bra :) En nackdel är att det är viss restid, då företaget ligger i Stadshagen. Men, men... Man kan ju inte få allt. Framöver får Elin vackert vara mer behjälplig vid intag av pållarna.

Thats all for now :)



(En passande bild i ett stort nätverk... eller hur Vonne ;))

Kommentarer
Postat av: Vonne

Gud vad roligt Anna, grattis!! Skönt att någonting kan vara enkelt ibland. Jag ÄLSKAR bilden, pingvinerna mina bästa kompisar :)

2011-06-29 @ 11:21:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snygg i håret.Nytt jobb,lycka till.Mår Du bättre nu?Det kan vara svårt ibland med "flunsor" i sommarvärmen.Ha de´bra....Kram

2011-06-30 @ 16:01:55
URL: http://frusundstroms blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0