God morgon...

Sitter just nu och äter frukost efter ett morgonpass istallet. Morgonfodring och utsläpp. Mockade , fixade mat och vatten till hästarna, så nu behöver LIna bara rida Varre idag, borsta och mysa lite. Vår nya styrelse för Waxholms frk komme idag att ha vårat första konstituerande möte så jag hinner inte rida idag. Det borde jag egentligen prioritera med tanke på att jag inte kunnat rida pga min rygg på hela helgen och jag ska, förhoppningsvis, få rida lektion imorgon igen.
Ryggen är ju inte helt ok, den känns så trött. Det är inte någpn direkt värk, men ni vet så där som när man gått lååångsamt på stan, kasnke kommer det från nacken som jag hade ont i ibörjan av förra veckan? Har det onda runnit nedåt?

Funderar lite nu och då på en "sån där" balans-sits som man lägger på stolen, den ser ut som en cykelsadel.







Kommentarer
Postat av: Vonne

Det blev ingen ridning för mig heller igår, klockan blev så mycket och jag höll på att frysa ihjäl!

2011-03-07 @ 11:13:49
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0