halvligger/sitter i soffan...

och i det närmaste nästan gäspar käkarna ur led.
hela dagen har jag gått som i ett töcken, så vansinnigt trött och eländig.
Idag var det (som vanligt) uteritt, idag var sällskapet Emellie och Kopia, alltid lika trevligt. Varre var riktigt trevlig och lyhörd. Arbete enbart i skritt och  trav.

I morgon blir det jobb till kl 14.30 ca, sedan snabbt hem för att åka upp och ta hand om Gulliver innan jag ska gå på en för minnet uppfriskande kurs i HLR. Jag räknade precis ut att jag gick denna kurs då jag läste till undersköterska för 18 år sedan( :O )... Vad minns jag då? 10 kompressioner och 2 inblåsningar... eller är det fler kompressioner? Jag vill minnas att jag även fick praktisera ABC (Andning, Blödning, Chock) ...  men det känns verkligen som ett helt liv sedan nu.

nej go vänner, dags att mosa dunen i kudden...
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hur är det med Gulliver föresten, är han på g igen?

2011-03-15 @ 11:16:55
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej, sugen på att vinna ett sött Iphone4 skal?

Checka isf in bloggen och anmäl dej till tävlingen :D

2011-03-16 @ 18:06:46
URL: http://fannynordst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0