Sol och underbart väder...

igår alltså... Då jag först var upp och fodrade och släppte ut hästarna, fixade och trixade med det gamla vanliga... dvs vatten, mat och mockning till båda pållarna. Åkte hem (hungrig som en varg) slöade lite framför datorn och TV och sedan med lite redovisning. Syster-Yster ringde och sa att de stod utanför mitt gamla jobb. Min syss Sara, Varres gamla Sara och Annika var på väg till Kyra -clinicen på Täby Ryttarcenter, men de hittade visst inte riktigt :) Lotsade dem genom rodellerna i Täby, de hotade med att komma och hälsa på i stallet, men då jag åkte därlifrån vid 17.30, höll de på att lämna parkeringen tillsammans med ca 200 andra bilar,  det blev visst ingen date ... Det får bli en annan dag...

Var hur som helst ut och red i det fantastiska väder vi hade igår (lörd). Jag fick en sådan fantastisk känlsa om att våren faktiskt är i antågande, helt underbart! Sällskapade med Emeliie på Kopia, Josefine(Diddi) på Chantique och Lina på Pepci, vi var ute i gott och väl 1,5timme. Försökte rida lite effetivt med lite lydnadsövningar, men det är svårt då vi är så många som man försöker anpassa sig till. Jag kämpade mig ordentligt svettig för att Varre skulle fokusera på mig och inte på de övriga i sällskapet. Det gick, men attans vad jobbigt det är att behöva strida om en sådan detalj.



Kommentarer
Postat av: Vonne

Ja det var verkligen underbart väder i går!

Låter som en ridtur i min smak, kram

2011-03-13 @ 12:51:54
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du hört något om hur clinicen var?

Den var ju helt omåttligt poppis och blev fullbokat fort fort fort. Hoppas de hittade dit :)

2011-03-13 @ 21:56:55
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0