hej min blogg...

... det är jag, din slappa bloggerska som hör av sig. Men det är bara bloggandet som är slappt. Resten rusar runt i 180... Hur i hela världen hann jag jobba heltid tidigare?

söndagen ägnades åt hästar. Div3 häst dressyr på djursholm.  Sedan egen häst som skulle pysslas med och ridas.

Måndag intag av pållar. Sedan var det träning för mitt ponnyhopplag på Fornboda för Caroline Kamensky.Vilken tjej! Bara 21 år och har placeringar från YR-EM i frankrike nu senast. En superduktig ryttare som dessutom pratade med ungdomarna på ett okonstlat språk, så de verkligen förstod vad det var hon ville få fram. Alla 5 tjejrna var mycket nöjda efter denna träning.

Min egen träning fick stå över idag. Raoul hade ingen direkt koll på när han skulle vara hemma så jag bokade en Rebeccaträning på fredag kl 18 istället... På Runsten!...jag måtte vara galen. Men jag blev så oerhärt taggad att verkligen komma igång iigen. Pratade med Dotty, som givetvis redan visste att jag skulle till dit på fredag. Hon ville att jag skulle fortsätta ner till Hölö när jag ändå var ute och åkte så långt söderöver...Vilket jag kanske gör. Varre får bo i jättefina stallet och jag i jättefina gäststugan :)

nu är det dags att sova. Jag ska fodra och släppa ut hästar i morgonbitti. till kvällen är det utgång med mina arbetskamrater och jag har inte de  blekaste aning om vad jag ska bära på kroppen...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hade du lika mycket omkring dig förut? Du jobbade typ 500 meter från där du bor så mindre resväg hade du oxå...sedan belv du bortskämd med att ha mycket tid under tiden du vilade dig i form, vilket var välbehövligt.Det är väl inte så viktigt att blogga...det är viktigare att leva



Jag föreslår att du tar på dig kläder inför utgång ;)

2011-03-23 @ 09:49:41
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Det händer grejor ser jag :)

Det e faktiskt liiite viktigt att blogga nu när vi inte ses så ofta, så jag kan hålla mig uppdaterad ;)

Men jag håller med Sara, ta på dig kläder när du ska ut hihi... ha så skoj! Kram

2011-03-23 @ 14:11:27
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0