Himla mycket promenerande på morgonen... F...

Himla mycket promenerande på morgonen... Först ut med alla hästarna. Sedan till tåget. Då har elin fortfarande mitt busskort, så en omväg för att hämta det. Väl ombord på tåget hittar jag varken mobil eller plånbok. Hoppar av vid djursholm ösby o åker tillbaka. Plånboken låg kvar mellan sätena i bilen, mobilen låg visst o skramlade i botten på väskan :o tar nästa tåg in till jobbet. Jag bara undrar hur denna dag kommer att sluta om den började så här? -6 grader då jag släppte ut pållarna i morse så de fick behålla sina stalltäcken på, de är nog för varmt klädda idag :(


Kommentarer
Postat av: Vonne

Hur är det man brukar säga?....

"Är huvudet dumt får kroppen lida" Hihi, inte för att du är dum bara liiiite glömsk! :)

2011-03-29 @ 11:16:42
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna

haha... Mmm.... det ska ju gå så fort på morgonen också... När jag väl ska iväg vill säga ;)

2011-03-29 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0