Hovslagaryrket...

... Är det sant att det finns lika många tekniker som det finns hovslagare?  :O




Hur kommer man på tanken att slå på skorna på detta sätt? och vilka söm de använder... Nästan som ett under att hästen kan gå, fast det får man iofs aldrig se att den gör heller...

Jämför mot denna... (som också känns aningen omodern)...
/>



Eller mot denna....
Så mycket enklare det ser ut att vara för denna hovis och för hästen, trots att hovslagaren är ensam


Intressant tycker jag... Ska nog kolla alla filmerna :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm....verkar udda det där ska kolla filmerna när jag har tillgång till ett internet som inte hackar osv...



God natt tjejan!!

2011-03-10 @ 23:07:23
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Du kan alltså lägga upp film men inte jag? Måste göra ett försök igen.



Stackars pållen...

2011-03-11 @ 07:01:17
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Jag kan inget om hästar men vårt sätt att sko dem måste alla fall vara mkt bättre!!!!

2011-03-18 @ 15:35:05
Postat av: Gun-Britt & Leif

Tycker det är övergrepp på djur!! Moster

2011-03-18 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0