småpysslar

men ni som känner mig väl, vet att det inte är husligt pyssel :)


Fixar lite mail, höbeställning som Emellie fixar och trixar med. Vi får nu leverans på faktura = jätteskönt...

Letar efter lite ridtips... så det sökte jag på och inspiration på lite hästbloggar, så det sökte jag också på.
I nästan alla hästrelaterade sökningar får man in minst en träff som hamnar på Aftonbladet och artiklar skrivna av Eva Eternell Hagen. Det kan var allt från foder, lösa benbitar, foderrelaterade sjukdomar och ridövningar. Men denna träff handlar om dressyrresultat och vips så läser jag om en av klubbens duktiga ryttare Kirsi Karvonen. Detta säger hon om vår gemensamma dressyrtränare efter sitt SM-silver med Eyd Zellton "Det är mycket min tränares Rebecca Jarmeus Nykvist förtjänst, utan hennes hjälp hade jag inte hamnat där jag står idag"
Hela artikeln (som nu är rätt gammal) hittar du «här»



Kirsi och Duschesse, Stjärnholms RF 5sept 2010
(Bilden är lånad fr Stjärnholms RF)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Om du skulle ha tid och lust att hjälpa mig vore det guld......

Vet inte än vilken tid det blir dock.

Jo jag har kört andra vägen en gång under vintern, den var inte kul...

2011-03-03 @ 06:31:37
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Lustigt hela kommenaren kom inte med ovan :s

Om du har tid och lust skulle det vara ;)



Läste artikeln, kul med framgångar! Enormt viktigt med förtroendet för sin tränare tror jag. Och när någon av eleverna lyckas blir det liksom ett lyft för alla. Man vet att man gjort ett bra val :)

2011-03-03 @ 09:05:35
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0