solen verkar....

eller inverkan snarare... Vissa delar av kroppen verkar ha intagit en något mer djuprosa ton. Och jag menar nu verkligen vissa delar av kroppen. För det är en väsentlig skillnad mellan vänster och höger ben, det vänstra verkar ha fått betydligt mycket mer sol på sig .... märkligt med tanke på att de utsatts för precis lika mycket sol under lika lång tid - det är iaf vad jag tror ;) jag kanske kan hinna justera till det under morgondagen ...
OS pågår ju för fullt, men tvsändningarna här på hotellet sänder all annan sport än det jag är intresserad av. Tankarna gick ju givetvis till svt live o sändningarna på webben. Men si det går inte då svt inte har sändningsrättigheter i Portugal. Så min.fråga till er som råkar följa denna, min, blogg o som även följer hästeriet i OS.... skicka gärna en kommentar om hur det går för våra svenska ekipage :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj...gå in och läs på hippson.se eller hippson på fb

Omöjligt att referera ju... ;)

Själv har jag inte sett något av hoppningen, men Lisen Bratt kraschade med Matrix

Sedan kan man kanske YT:a? de finns ju de som är snabba...



Själv har jag en häst i boxvila :(



Kramen



2012-08-05 @ 09:36:02
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0