27december 2008 ...

....dagen då denna blogg startade... Grattis till 4åringen! :-)
Här vore det verkligen på sin plats med en tårta, men jag hittar ingen lämplig att bjuda på :-)

Skulle haft en långdag med Vonne, eller iaf en lång eftermiddag med henne. Men som vanligt är det annat som ska stöka till det...
Asta har gnällt o mått lite dåligt så vi fick en akuttid på Arninge djurklinik. Detta då hon opererades för dryga veckan sedan för ett navelbråck som hon förvisso haft hela sitt liv, men som började bukta ut lite oroväckande. Alla prover verkar "normala fast temp på 39,5 c. Röntgade, ultraljudade och 3 rör med blod, men alla prover "normala" o ingenting som såg konstigt ut på bilderna.... - märkligt... Asta är iaf hemma. Fick smärtstillande och antibiotika för säkerhets skull. Nu hoppas vi på snabb förbättring.
Detta gjorde att Vonne o min tid blev betydligt kortare än vad jag hade räknat med. Dock inte mindre trevlig. hoppas att vi kan hinna ses någonting mer innan detta " jullov" är över :-)



Kommentarer
Postat av: Vonne

Grattis till fyra åringen! Nu har jag varit här och läst ikapp igen :-) Tack för i går! Det var kort men kärt <3 Kram

2012-12-28 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0