29december

Allt rullar på... så även min kraxiga förkylning som irriterar mig mer än jag är sjuk...

Update Asta...

...som verkar må lite bättre. Men det är svårt att avgöra om det är pga Metacam som hon är smärtstillande enbart, eller om det, trots normala prover, ändå var någon form av infektion i kroppen som antibiotikan håller på att slå ut... Nu fullföljer vi kuren med antiinflammatoriska o penicillin så hoppas vi att hon är tillbaka på banan igen.

Igår fick vi finbesök till stallet - igen... tredje dan på raken :-) igår kom Lill- Elin och Lena. Vi fikade, pratade och skrattade i nästan 2timmar innan de fick kasta sig iväg, hals över huvud. Lenas barnbarn hade fått prickar efter att ha ätit jordnötter. Jag hoppas att det inte blev värre än så, rätt.otäckt med mat/födoämnesallergier.

Jo våra hästar vilar visst... har inte ridit någonting på hela ledigheten... bortsett från Vera o Malin på annandagen...
Isisarna har kurs i helgen så ridbanan är plogad och även bokad hela helgen... några luckor skulle det ju vara förstås, men jag min åsna minns inte när. Jag tog ju ingen bild på bokningen :-o

Just nu ligger jag i soffan i morgonrock och med mystofflorna på, som jag fick av Elin i julklapp - men jösses vad varma de är, max 20min går de att ha på sig...



Kommentarer
Postat av: Lena

Det var så roligt att träffa er båda igen! Lite hastig hemfärd blev det som sagt men !som tur var va det ingen fara med Emil .
Kram

2012-12-29 @ 13:37:57
Postat av: Vonne

Håller tummarna för Asta. Kul med finbesök ute i busken :-) hörde att dom skulle åka över till er. Ses snart! Kram

2012-12-29 @ 17:30:26
Postat av: Sara

HÄrligt med varma tossor :)
Och härligt med finbesök i stallet.
Hoppas Asta är som vanligt snart igen

Kram

2012-12-29 @ 18:37:47
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamma

Det såg varmt ut, sköna när man stiger ur sängen, man vaknar långsammare. Hur är det med Asta??
Kramar till Er alla.

2012-12-30 @ 13:13:33
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0