ingen ridning...

...för mig i dagens snöyra på tvären... Men Elin o Paulin trotsade stormarna o red på ridbanan. Paulin pdf Varre och Elin red, delvis, en taggad Mercy o delvis fick han ha på långlina den busen.
Elin hade kameran med och tanken var att jag skulle ta lite bilder. Men vädret tillät inte det. Ville inte ta risken att förstöra kameran i all den blötsnö som föll (piskade oss i ansiktet). Elin skulle ha åkt till sin pappa men vågade inte ge sig iväg. Det är buss hela vägen o de sista milen går på småvägarna ute på Färingsö. Hon får åka en annan dag.
Nu är det sovadags... R sover redan högt bredvid. Varför gick jag inte o la mig tidigare?

Kommentarer
Postat av: Sara

För att du förmodligen vill vakna senare och bli serverad frukost...? ;)

Kram

2012-12-16 @ 11:03:58
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0