...kronblom...

... ja, det skulle kunna vara jag...
från sängen till frukostbordet o sedan vidare till ryggläge i soffan :-o

Legat vaken i natt, vet inte varför.
Lite allmän oro i kroppen och vid 04.30 låt det som om någon knackade lite hastigt på fönstret. Jag blir ju nojig av sånt, efter en kväll på st Görans sjh, då vi satt och väntade på nattpersonalen. Plötsligt skallrade fönstret till sköterskeexp kraftigt. En av syrrorna sa till oss att kolla alla sängarna, att alla mådde bra.Men det gjorde de inte. En av tanterna hade fått ett akut lungödem o höll på att kvävas - Det var ett varsel fick, så sa iaf sköterskan som varit med förr... Tanten fick vi snabbt under akutvård så kom klarade sig faktiskt....
Men med denna bakgrund får jag stor oro i kroppen... Var det någon som ville mig något?
Jag upp o kolla hunden, katten, Elin... R behövde jag inte kolla - det hördes att var okey.
Det var ju bara vi hemma som jag kunde titta till.
Men det som jag trodd var en knackning var vår stora istapp som släppte utanför köksfönstret... Den fanns där igår kväll men inte då vi satt o av frukost. Jag har nog lite för lätt för att skrämma upp mig själv...

Igår när vi kom till stallet var det lugnt ... isisarna hade släckt o gjort allt klart redan vid 16-tiden (?)

Ridbanan var iaf ledig så Elin gick ner med Mercy för lite allmän lydnad. Han hade varit jättefin. Jag koncentrerade mig på att mocka. Kände mig faktiskt lite avslagen.

Om vi ska använda ridbanan idag behöver vi vara klara kl 14 eller så får vi komma efter kl 18...











Kommentarer
Postat av: Sara

Så där kan jag oxå känna... känslan av att skrämma upp mig själv... det är jag väldigt bra på.
Skönt att alla mådde bra och att det bara var falskt alarm

Så "Kronblom"... hur blev det...före kl 14 eller efter kl 18?

Kram

2012-12-30 @ 16:36:08
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0