Minus några grader för kallt idag...

... och det sjönk fort tycker jag. Termometern utanför köksfönstret visar på -11... BRRR...
 
Kall dag för ridning. Pia frågade igår om vi inte skulle ha hjälp med mockningen idag då vi skulle till Globen, men jag svarade lite käckt att det behövs inte, vi kommer när det är ljust så att vi hinner rida...
Men det ärså vackert ute.Jag måste komma ihåg att ta lite bilder idag, det lilla jag kan förmedla med min telefonkamera vill säga... Jag måste dock radera/ lägga över till datorn, massor av bilder och filmer då minnet nu blivit fullt -igen.
 
Som sagt Globen idag med bästaste Vonne, Zandra.och Elin. Hoppas nu bara att min Elin orkar med en kväll på globen. Igår skulle hon ha jobbat men fick avboka då hon blev sjuk :( Lite trist eftersom hon tappar lite shoppingslantar då.
Jag skulle vilja ha ett nytt svart träns till Varre och nya ridbyxor till mig, Men jag får se vad kassan tillåter, det blev lite väl ansträngt denna månad.
Det som retar mig en aning är att det inte är några direkta "mässpriser". Det kostar precis lika som om man varit i butiken och handlat. fast det är ju klart- om folk handlar som besatta oavsett pris- varför sänka för ett evenemang? Hade jag varit handlare kanske jag gjort precis likadant?  Förmodligen blir det inget nytt träns, men kanske kan det bli ett nytt glittrig pannband iaf? ;)
Även om vi (Varre och jag) inte tävlar och fastän vi är skogsmullar på heltid numer, så är det lika snyggt med glitter. Jag har blivit som en liten flicka igen med glitter och rosa. Kan inte riktigt hjälpa det -men jag gillart :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tinka

Det är väl fint att glittra i mörka skogen!!

2012-12-02 @ 18:45:10
Postat av: Vonne

Glittra på du 👍

2012-12-03 @ 10:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0