morgonstund har guld i mun...

... Typiskt att inte kunna sova ...
Nu har jag betalat räkningar, ätit 2 st chokladkakor, kollat lite bloggar.
Lite skönt att konstatera att det blir egentid tidigt på morgonen när hela huset sover.
Elin har tillbringat natten med storasyster Malin. När hon kommer hem??? - Förmodligen då hon blir utkastad ;)
 
Idag ska jag äntligen få träffa Vonne. nu är det riktigt länge sedan som vi sågs.
Idag ska vi fika, prata  - samla upp lite förlorat umgänge,,,  boosta lite -Kan man det?
 
Nu har R vaknat, nu kanske jag äntligen kan få i mig lite att äta :)
 
Jag har ju fått tillsägelser från övriga familjemedlemmar att jag skramlar rätt mycket när jag ska göra någonting i köket. Så jag får vackert vänta till de börjar att vakna till liv.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

M frågar mig alltid om jag är på dåligt humör när jag skramlar runt i köket först. Vilket jag oftast inte har, dåligt humör alltså, svaret är då oftast nej. Då får jag alltid motfrågan... Måste du våldta disken då? :O

Kram

2012-12-27 @ 13:47:26
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamma

Om jag skramlar mycket....är jag inte på bra humör, "stingslig", brukade Sara säga.
Hur mår Asta? Hemma igen?
God fortsättning...Kram

2012-12-27 @ 19:25:31
URL: http://frusundstroms.blogspot.se
Postat av: Vonne

Jag skramlar alltid mest när jag försöker låta bli ;)

2012-12-28 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0