nu har vi lämnat Rydboholm

... helt o hållet, trodde jag till jag vaknade i morse... jag har mina sommardäck till trailern kvar i spökstallet - och 3st torvbalar :-o Men sedan tror jag att det är färdigt.Igår tömde jag loftet, knölade in allt i lilla blå. Men det mesta behöver få sig en sista resa till tippen -när ska jag få tid med det?Det blev en fika tillsammans med Vonne, Lena och Malin. jag hade köpt med en avflyttningstårta som vi smällde i oss hälften av. Vi har duktiga i fikakunskaper :-)Nu önskar jag er alla som är kvar fortsatt lycka till med ridhus o koalitioner och jag menar det - från hjärtat.-Make it work!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det var en fantastiskt god tårta! Tack❤ vi ses på söndag, kram

2012-12-01 @ 10:22:34
Postat av: Lena

Jättegod, Tack Anna!
kram

2012-12-07 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0