vilken mardröm....

egentligen inte någonting riktigt läskigt. Inte annat än läskigt snöfall o en snustorr tank...
Skulle ju ha tankat bilen då vi åkte upp till stallet idag. Men då jag körde förbi det närbelägna, lokala klädföretaget hade det hänt en olycka. polis, brandkår var på plats... men det såg ut att vara mest plåtskador... hur som helst kom jag helt av mig... Glömde att tanka bilen, vilket jag kommer på då vi är nästan ända framme vid stallet... 10km kvar till tom tank, när jag parkerade bilen.... lätt orolig över hur vi skulle komma hem. ringde till R... men kom direkt till telefonsvar... ringde Fabbe... jack o lov hade Elin sin telefon med sig. jag hade min kvar hemma i dunjackan :-o . Fick tag på R o förklarade läget...fick rådet att åka över Vaxholm hem ( närmaste vägen till en bensinmack). Tog oss ändå bort till Bogesund men då vågade jag inte köra längre. Bensinmätaren stod på 0km till tom tank. Jag beslutade att vi parkerar vid ridskolan o ringer till R... Snäll som han är lämnar han allt för att undsätta sin stackars klantiga o närmast gråtfärdiga fru... undrar vad jag hade gjort om han inte fanns i mitt liv? - min hjälte <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm... du hade förmodligen tankat... iaf i min värld :) Men tur att du har ditt hjärtats hjälte

kram

2012-12-13 @ 14:08:29
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamma

Ja, idag hjälpte han oss via telefon, så vi fick igång internet.
Kram.

2012-12-14 @ 00:55:45
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0