bababa...

...barbackatur tillsammans med Elin o Gulliver. Trodde dock att jag skulle få känna mig lite säkrare i sällskap av dem båda i mörkret efter Rydbovägarna... Men icke... Mitt barn har en förkärlek till att jävlas. och vad passar inte bättre än att jävlas med mig och min mörkerrädsla...om vad hon ser "där inne i skogen"... "Visst blinkade det?- därinne"...  Jag kan ju gissa att syftet var att skrämma mig och till en början fungerade det faktiskt... Men det var kanske mer övning... För jag blev avtrubbad efter tag och brydde mig faktiskt inte alls om hennes små försök att skrämma skiten ur mig.
Rätt nöjd med det :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Åååå.. jag saknar mina barbackaturer på Doris <3

Kram

2012-01-11 @ 06:14:10
Postat av: åsa

Bra stategi av Elin

2012-01-13 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0