Kommande vecka = 2...

ujuj... det blir en jobbig vecka... Se bara på detta fodringsschema...



Ja, det blir ju liksom så här alla vardagar när  det ju antingen är Vonne eller jag som är först i stallet (våra hästar ska ju ut och skavi hinna till jobbet inom rimlig tid är dettidiga utsläppsom gäller...Lagom till helgen är det våra fasta helgpass so infaller och då givetvis Emellies också. Kvar för resten av stallet att dela på i fodringsväg blir 4 vardagkvällar... Var så goda! ;)

(Vonne och jag delar så lika vi kan, men våra lappar räcker liksom inte till :O )




Kommentarer
Postat av: Vonne

Hahaha..ja nu får vi veta att vi lever! Tur att vi älskar dom små liven :)

2012-01-09 @ 09:11:13
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Tycker iaf att det är orättvist att ni ska få straffet för att er kamrat flyttat... jag anser att det är hela stallets uppgift (dvs hyresgästerna) att hjälpa till med morgon och kvällsfodringar



antal hästar delat på antal pass... så det så...



Nu har jag lagt mig i ...igen...

Kram

2012-01-09 @ 14:18:30
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0