3 days...

Attans vad tiden rullar på, snart är ju semestern slut :O

Jag menar jag åker till Portugal på onsdag och är hemma igen den 8 augusti och den 13e börjar jag att jobba igen. Tiden går alldeles för fort.

Usch ja och i morgon fyller jag år dessutom. Känner att jag inte vill bli just något äldre, det räcker nu.

Utav 3 dagar har 2 tillbringats med Vonne och Elin och Vonnes Jack i det blöta. Trevligt värre har det varit och det är inte förrän man ses som man inser att man ses alldeles på tok för sällan. Ett rart återseende har det varit :)

Bikini blev det -en svart, skitsnygg, som säkert hade varit ännu snyggare i mindre storlek, typ den somsatt på skyltdoockan, emn si den passade inte mig... Bild på mig i bikini behöver Ni inyte sitta och önska Er ör det kommer INTE att hända.

Detta inlägg påbörjades innan middagen och nu är jag för trött för att avsluta ordentligt ;) 
Säger nattis och hoppas på lite mer orlk att skriva i morgon :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Äh...snåla inte på sevärdheterna :D

Fast...det var läääänge sedan man såg ut som en 20-åring i kroppen... typ 24 år sedan idag... :)



Grattis systra mi på DIN dag



kramen

2012-07-30 @ 13:00:33
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0