Arla morgonstund del 2...

... som nu blivit en bra bit in på förmiddagen...

Gårdagens  glassätande Lill-Elin




Tänkte på en sak....

Efter middagen igår började mina nu ej längre såriga eksem att klia. De kliade så att jag höll på att bli galen...
Tänkte faktiskt på om det kan ha varit något i maten som jag inte tålde? Fisken? hur visar sig överkänslighet mot fisk? Eller kan det ha varit i kombination att jag varit ute i solen på dagen och ätit fisk på kvällen? Jag satte mig i bilen direkt efter middagen och det började att klia medan jag fortfarande satt i bilen på väg mot stallet... Måste läsa på lite känner jag... Jag gillar ju fisk så jag hoppas att det bara är ett sammanträffande. Får väl äta mer fisk och verkligen reflektera vad som händer...

Jag har provat att kommentera på min blogg och för mig verkar det fungera...  Nu, lite besök hos er andra...


Kommentarer
Postat av: Lena

Mums, vilken bamsestrut! Vore tråkigt om du är allergisk mot fisk som är så gott, ta allergitest hos läkaren.

2012-07-26 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0