ett litet god-natt-inlägg

detta är mitt första blogginlägg från mobilen ever om man bortser ifrån sms...
idag tyckte jag att jag träffade Rebecka för första gången på väldigt länge. Jag blev både glad o överraskad över att se henne på rydbo. Men jag blev lika besviken över hur totalt ignorerad jag blev. Jag kan liksom inte riktigt släppa det, för hon stannade o pratade med samma människor som jag redan stod o pratade med. Jag sa 'hej' -tydligt o klart så hon kan inte ha missat det. Så antingen kände hon inte igen mig eller så valde hon aktivt att inte se mig, vilket förbryllar mig en hel del, då jag(mig vetrligen) inte har någonting otalt med henne. Nu känns det ju inget vidare att ringa o boka upp lektioner på rydbo i höst.
Nåväl, 'släpp det' ekar Elins ord i mina öron, men det är lite svårt för jag gillar verkligen Rebecka...

Jag fick annat att tänka på ett tag då Lena frågade om jag ville introducera spolspiltan för Caramell. Det tog sin tid, men skam den som ger sig. Ingen ide att hetsa upp sig.  Jag gillade verkligen syss beskrivning över vad man ska ha i minnet då man håller på med hästar ( psst! så här långt kom jag med bloggning från mobilen innan jag ruttnade ihop och nu sitter jag vid datorn) " Långsamt är fort och fort är långsamt" väldigt talande om vilket tålamod man måste ha :)
 En mycket skeptiskt ponny, men till slut gick han in inte bara en och två gånger - utan fyra ... En lyckad övning  alltså, Tid? ingen aning faktiskt men vi kvällsfodrade vid 20:40 ca ...

Lill-Elin o Caramell samma dag som Caramell blev deras :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötponny :)



Känner man att man inte har tid att bli "stående" en dag så är det bättre att strunta i det... därav långsamt är snabbt och snabbt är långsamt.



Jag skulle nog oxå ha känt mig besviken på den människan om hon inte hälsade, det behöver inte vara mycket, ett ögonkast, en hand på ryggen/armen ett snabbt hej... men att titta men inte se...? Klart dags för glasögon. Och jag skulle nog oxå tycka att det skulle kännas "sådär" att boka ridtid... men det är väl som jäntan säger... "släpp det".. eller så kan man ju fråga nästa gång om man är transparent ;)



Kram

2012-07-25 @ 06:45:00
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Lena

Tack snälla Anna för din hjälp ! den var ovärderlig för mig.

Kram

2012-07-25 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0