Frustrerande...

... eller nja, men iaf väldigt irriterande...

Kära besökare av min blogg...

Jag tycker verkligen att det är jättekul att så många nya kikat in hos mig.  Funderade ivrigt över hur Ni alla hittat hit.
Fick sedan ett infall och besökte blogg.se förstasidan och fann anledningen. Mitt inlägg Semesterstart låg bland kommenterade... fråga inte hur det kommer sig att de hamnar där, men kul iaf att ni kommenterar och lämnar er signatur i "gästboken"  :)



Tyvärr verkar det som om jag har lite problem med blogg.se... för av någon anledning så slutar " blogg.se" att svara då jag ska besöka någon av Era sidor. jag vet inte om problemet är blogg.se eller om det är min dator som fått fnatt. Men det är hemskt trist oavsett orsak :( för inte rapporterar "windows" någon lösning på problemet till mig... 
Någon som någon idé om varför?



Nu ska jag leta fram en bikini ( ve o fasa) men här kan jag ju faktiskt inte sitta hela dagen.







Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för kommentaren! tror jag kör på brunt!;)

2012-07-25 @ 14:50:56
URL: http://heedberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv. Han har försökt vid två tillfällen att riktigt SMAKA på katten... om det skulle bli med en tugga eller fler vid äta katt har jag ingen aning om.... ev ingen.... Han är riktigt frustrerande just nu... det är inte långt till veterinären har jag hotat med, som om han lyssnar på det ;) Med Morris gick det ju bra men han var ju redan i huset när Tyson kom...



Intressant...bikini sa du... gör dom såna ff? ;)



kram

2012-07-25 @ 18:02:47
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamsen

Jag bytte blogg, för den blev sämre, alldeles hopplös att lägga ut kort...Nu få vi se hur länge jag klarar den här...allt bra hittills.

2012-07-25 @ 20:01:33
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0