Livstecken från mig :)

... Ja, jag borde väl komma igång igen nu när jag bytt jobb (igen) , visserligen hos samma arbetsgivare. Men jagh har fått det behagligt runt omkring mig arbetsmässigt igen.
Ska försöka att ta tag i bloggandet igen. Vet dock inte var jag ska börja, det var ett tag sedan och det har ändå hänt en hel massa sedan sist.

Nu är det hemgång från jobbet och lat som jag är har jag tagit bilen in till stan. Så in i bengen trött på mornarna.
Semster blir det i tre veckor 30,31,32. Ser lite fram emot det.

Om jag börjar skriva igen.. kommenterar ni som läser då? :)

CU!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men JAAA!!!... bara du börjar skriva nåt



Love U

2012-07-11 @ 18:04:46
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Sara

Sv. Det har jag redan tänkt på.. men hade ingen hemma.... jag skrev väl att jag hade modellen i skallen? ;) Modellen är bara ärligt norpad från Er fast lite stadigare antar jag ;)



Kramen

2012-07-14 @ 13:14:18
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0