tjolahopp

... Lördag idag och den 14juli är det.

Idag börjar min kissekattkoll av Ejas missar medan familjen är bortrest.
Igår började min hagkollsperiod, dvs den dagliga inspektionen av hästarna på Ängsholmen.

Mina pållar är fn inte på sommarbetet då Mercys karleder är förskräckliga och de behöver tillsyn dagligen. Jag vet inte om det är lämpligt att ha honom på bete när han ser ut som han gör. Varre tog jag hem i måndags för att vara sällskapsdam.

Mercys ena karled efter tvätt igår och innan torkning och smörjning. Bilden har jag tagit rån Elins blogg.



Vi tog en prommis för att torka upp tvättningen och hamnade i en av hagarna...


Även dessa bilder är lånade från Elins blogg :O


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkiga karleder :(



Ser Varre likadan ut?



kram

2012-07-14 @ 15:48:19
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Åsa K

Åh Anna, vad du varit saknad!!!

2012-07-16 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0