update....

...Jag lyckades med att ominstallera telefonen :)

Så nu är det bara glaset jag behöver åtgärda. Jag är inte måttligt stolt över mig själv ...

Vissa problem har det då fört med sig.
Jag saknar alla mina kontakter, och då menar jag verkligen ALLA.

OM mitt namn finns med i din telefonbok, vill du vara snäll att skicka mig ett SMS ( med ditt namn)? Detta förutsatt  att du vill att vi ska kunna ha kontakt i framtiden.
Jag vet iaf att alla kontakter jag hade i min telefonbok vill jag gärna behålla, så hör gärna va dig :)

Nu är det dags för sängen om jag ska orka upp och släppa ut hästarna i morgon bitti

//A

Kommentarer
Postat av: Johannaday

Tack för dina söta kommentarer =) allt bra?

2012-07-21 @ 23:10:36
URL: http://www.johannaday.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0