Fredag o rastlösheten sätter in

Elin fixade hästarna.
Jag åkte upp och förberedde mig på att plocka av skon på Varre, men upptäcker att hon tappat skon OCH skon på höger bak. Nu är hon alltså barfota på båda bak. Ut i hagen och leta skor, men bara en lyckades bli funnen av Elin... Hasse har bilen på service och kan inte komma förrän på tisdag. Men det gör inte så mycket. Det är bättre att hon är utan skor än att de sitter på trekvart. Då kan jag ändå rida på ridbanan och kanske, kanske på ovalbanan också.... :)

Rastlösheten består i att Elin fixat alles med hästarna, dvs allt som jag är van att göra. Detta för att hon ska på bio och äta middag med Amanda.
Raoul pratar med Pierre i Sydafrika, så högt att man skulle kunna tro att de hör varandra utan telefon. Inte argt på något sätt bara högt...
Mat då... Någon ryggbiff av älg, lite kokta grönsaker och kanske en liten potatis till, frågan är ju bara när... Undrar om jag kan grina till mig ett glas vin till maten?
Behöver vi handla något? - den ständiga frågan... och jag bestämmer mig för att det behöver vi. För jag kan inte sitta här o bränna lyse till ingen nytta.
TV i kväll får bli Let's dance... kl 20 va? sedan sover jag nog, så jag behöver inte vara rastlös så länge :)


Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Bilden jag syftade på är den när ni är i Täby C och kikar på lite krims-krams (ser det ut som iaf) om jag bara mindes när det var.... jag bara klickade på måfå och fick upp den fagra :D



Behövde du grina till dig ett glas vin? Själv fick jag en öl å den orkade jag inte dricka upp...sedan fick jag halsbränna :P



Kram

2012-03-31 @ 15:44:18
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0