torsdag idag...

... och jag gör ett inlägg - mitt í veckan :O

Ryggen känns bättre - tack o lov. Femhundringarna ryker så det vore väl f*n om det inte blev något resultat.
Idag har jag första dagen helt utan diklofenak och det känns rätt ok. Ska naprapaten igen den 4april och jag hoppas att det kan vara sista gången...

Tänkte rida min häst idag, men si det gick inget vidare. Höger baksko har blivit skev och jag drog ut en söm som satt väldigt löst. SMS till hovis om det olyckliga, hoppas att han kan komma ut med kort varsel under morgondagen - typiskt är det ialla fall.

Sist jag skrev något skulle vi iväg och shoppa lite hästgrejor...Nytt schabrak till MB ett par senskydd och ett par damasker fyllde vi kassen med och vips, rusade det bort en tusing igen...

Schabraket blev ett turkost Lamisell och både senskydd och damasker är bruna...

... här ser ni modellen i schabraket och senskydden :)



O så lilla Varre, (i pyamas) som är svår att ha som modell... Hon är typen som alltid är mycket finare i verkligheten.



Damaskerna ser ut så här när de kommer på benet...




Kommentarer
Postat av: Lena

Vårsnygg kille med turkost!

Och Varre, med ålderns rätt, snyggare naturell.

Kram Anna och krya på dig med din onda rygg.

2012-03-30 @ 09:07:18
Postat av: Sara

Alla är ju inte fotogenika (eller hur det stavas) se bara på mig... å förresten, såg en supermodell på Vonnes blogg i går :D :D, av nån händelse hade just den bilden ungått mig



Idag snöar det :( Alla hästarna har fått på regnrockarna



Kram

2012-03-31 @ 09:23:22
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0