Vi har bestämt...

,,, Fast det känns mest som om det är jag som gjort det...

VI har iaf bestämt oss för att behålla den underbara Mercy Baku... äk Mercy och MB:)

Och redan nu till helgen ska honfå drilla honom i två dagar för Isabell Lowther. Tanken var att Elin skulle rida lektion på torsdag, men så dök detta tillfälle upp istället.  Spännande ...

Igår red vi en pyttestund på ridbanan. Varre kändes toppen, men då vi intekan rida MB särskilt länge så blev det inget hårdare pass för henne heller. Samtidigt som vi var på ridbanan var även Ellinor och Ebba där och de hade satt upp lite hinder. Ett räcke med plank och bom, en oxer och en "sockerbit" ( förhöjd bom). Elin och MB "hoppade" sockerbiten två gånger, Först var han skräckslagen och verkligen vägrade gå över, men han är så övertalningsbar så det är helt underbart, inga stora scener och inget drama, så "plupp" så var han över.
Idag är det planderad vila och Elin ska passa på att plugga. Jag åker upp och fixar båda pållarna inom en snar framtid... Ska bara kolla att jag inte bränt något i ugnen, vilket vore rätt typiskt när det är jag som lagar middagsmaten idag...

Kommentarer
Postat av: Sara

Sååå...här har jag ju inte varit på länge länge...

Sååå...det blidde en fux till... ;)

Nu har jag ju inte hängt med någe alls, provar mig på en gammal beprövad metod nån kväll....att ringa ;) För du har väl inte bytt nummer??? ;D



Kramen

2012-03-14 @ 08:48:04
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0