om 6h o 42minuter...

....går alarmet som säger... upp o hoppa... morgonfodra o släppa ut hästarna.

förmodligen är det väl meningslöst att ens försöka mig på ett blogginlägg med appen, den verkar ju bara fungera när den vill.

Idag fick pållan vila... jag var lite för trött o sen tycker jag det är lite taskigt mot hunden som får följa med men inte följa med, om du förstår vad jag menar. Elin red på ridbanan... eller ska man kalla det för simma i bassängen? Träffade Linda Ö som för lektion för Rebecca på Mickans häst "Bella". det var länge sedan.
hämtade ut det stora paketet från Börjes och blev med ens 2600kr fattigare. Men äntligen kan Elin kasta de gamla uttjänta. De nya stövlarna satt riktigt bra enligt Elin... -toppen! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha! Den fungerade .... Jag är glatt överraskad :-)

2012-11-07 @ 22:27:49
URL: http://obergs.blogg.se
Postat av: Sara

Inte alltid man får plaska i en simbassäng ;)
Kram

2012-11-10 @ 14:12:28
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0