usch, fy o bläää...

önskar att jag inte gått ur sängen... åtgärdar detta med att sur som ättika gå o lägga mig nu...
ingen lunchpromenad
kom iväg för sent ifrån jobbet vilket jag upptäcker då Elin ringer 15.10.... stressa för att ta in hästarna...
Mercy har tappat höger framsko
Mercy fastnar i Varres boxdörr, han klarar sig undan med förskräckelsen, men dörrjäveln blev skev...
ridningen gick åt helvete... Ibland undrar jag verkligen vad det är jag håller på med, jag kan ju för fan inte rida ... (idag var en sån dag)
.... sedan lägger vi på 10grader varmt, lite blåst o regn...
hade det varit i juli skulle man envist gå i shorts o linne... nåja i sommarskor i vart fall.... men nu står det november i almanackan... jag går i vinterjackan -för den måste man ha på här års -behöver jag säga att jag svettas?
vädret är lika sjukt som mitt humör....




Kommentarer
Postat av: Lena

Ingen bra dag Anna!
Kram

2012-11-14 @ 20:39:47
Postat av: Åsa K

Anna, dina betraktelser om livet i strort coh smått är så underhållande att läsa. Hoppas de kommande dagarna blir bättre

2012-11-15 @ 21:22:21
Postat av: Sara

Vilken ...eh... underbar...? dag du har haft då..
Skitdag är bara en veckodag som inträffar då och då numer (det var den som togs bort från 8-dagarsveckan):P

Hoppas verkligen att dagen idag blidde bätter :)


kramen

2012-11-15 @ 22:08:08
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0